Comanda si Livrare

comanda_scutece_bio1

Cum cumperi produsele noastre ECO?

Este foarte usor si la indemana. Doar adaugati în cos produsele dorite si la pagina COS urmati pasii de bebelus pentru finalizarea comenzii.

Coletele se expediaza in ziua urmatoare de la primirea comenzii.

Coletele ajung in 2, 3 zile la destinatie!

Comanda telefonic sau, de preferat prin Whatsapp sau SMS

Puteti plasa comenzi foarte usor prin sms/mesaj whatsapp la 0751.737.321 si va vom prelua comanda, cu mare drag.

Un email la comanda@scutece-bio.ro rezolva problema. Trebuie doar sa mentionati: denumirea produselor, cantitatea, numele dumneavoastră complet, telefonul, adresa de livrare, modalitatea de plata si de livrare dorite.

Va vom raspunde printr-un email in care va vom instiinta despre produsele disponibile in stoc, despre timpul de livrare, totalul de plata, contul bancar si va oferim si raspuns la orice nelamurire puteti avea.

Pentru informatii sau probleme ne puteti contacta prin whatsapp! Comunicam la orice ora!

Cum platiti?

1. In avans prin transfer bancar si expediem coletul in aceeasi zi, la comenzile primite pana in ora 12.00 maxim. Dupa aceasta ora nu mai putem expedia intrucat nu mai revine curierul.

De asemenea, nu se expediaza colete Sambata si Duminica.

Dupa efectuarea transferului, avem rugamintea sa ne trimiteti o copie dupa dovada platii pe Whatsapp la 0751737321 si noi va confirmam expedierea coletului dvs.

! Va rugam sa aveti in vedere ca unele colete pot fi livrare in 48 ore din motive ce nu tin de noi ci de firma de curierat care mai intarzie ocazional unele livrari.

Multumim pentru intelegere!

2. Plata ramburs – se efectueaza integral la livrarea comenzii catre curierul care efectueaza livrarea.

3. Online, in siguranta, cu cardul prin aplicatia mobilpay de la Netopia Payments.

Cum livram?

Prin Sameday curier sau Fancourier, atat in Bucuresti cat si in tara,

Comenzile de peste 250 lei sunt expediate pe cheltuiala noastra!

Conditiile de expediere prin Curier sunt urmatoarele:

  • Cheltuielile cu transportul prin Curier sunt:
  • 22,50 pentru livrare prin Sameday, 18 lei pentru livrare prin curier disponibil si 16 lei pt livrari la Easybox.
  • Curierul vine la adresa indicata de dvs.
  • Plata ramburs se face direct la curier în momentul înmanarii pachetului.

RETUR PRODUSE

Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului intr-un interval de 30 de zile de la data primirii pachetului. Va rugam sa ne contactati pe Whatsapp la 0751737321 inainte de a incepe procedura de retur.

Regula de mai sus se va aplica numai in cazul in care produsele sunt intr-o stare perfecta, fara urme ale utilizarii, cu etichetele originale si in ambalajul original.  Este necesara si dovada achizitiei de pe site-ul nostru, respectiv numarul de comanda sau numarul de factura. De mentionat ca se va returna numai contravaloarea produsului fara cheltuielile de livrare.

Varianta 1:

Profita de Retur la doar 9 lei, cu EasyBOX Sameday. Poti returna produsul in oricare Locker Sameday si transportul de retur este doar 9 lei.

Acceseaza linkul: https://return.sameday.ro/scutecebio, introdu numarul comenzii tale, insereaza numele si prenumele, adresa de mail, numarul de telefon, alege un easybox care iti este in apropiere, valideaza cele doua casete cu acordul pentru politica de confidentialitate si prelucrarea datelor si apasa butonul TRIMITE!

Cei de la Sameday iti vor trimite un mesaj/mail de confirmare, cu un cod, ca sa poti lasa coletul in locker.

Atentie – coletele trimise prin locker trebuie sa respecte restrictiile si conditiile de aici: https://sameday.ro/restrictii-si-conditii-de-transport-in-easybox/

Cutiile trebuie sa intre in lockere ce au dimensiunile: 445 x 390 x 470 mm; 445 x 200 x 470 mm si  445 x 100 x 470 mm. Se admite 1 singur pachet / trimitere. Daca vrei sa returnezi 2 cutii, de exemplu, trebuie sa faci toata procedura pentru fiecare cutie, separat, si vei avea 2 AWBuri separate.

Pentru ajutor ne poti scrie pe whatsapp la 0751737321.

Varianta 2:

Returneaza produsul prin orice curier doresti la adresa Str Burlacului nr 29C, Corbeanca, Ilfov. Destinatar: SC NATIVART SRL, Ingrid P. telefon: 0751737321. Mentionam ca transportul de retur este in sarcina ta.

Conform legii, termenul de returnare al produselor comandate online este de 14 de zile lucratoare, dar noi acceptam si mai tarziu de atat, daca produsele sunt in stare buna, nedesfacute si fara defecte! :)

În cazul exercitarii dreptului de returnare, vom rambursa sumele achitate, in termen de 14 zile de la data primirii produselor.

SCHIMB DE PRODUSE /MARIMI

Daca bebe a crescut si scutecele i-au ramas mici, pentru pachetele nedesfacute si fara defecte, putem face si schimburi de marimi!

Avem rugamintea sa ne contactati inainte de a incepe procedura de retur pe whatsapp la 0751737321 sau pe e-mail comanda@scutece-bio.ro.

In principiu procedura de retur este astfel:

Varianta Retur prin Easybox:
1 – Dvs trimiteti produsele prin EASYBOX in oricare Locker Sameday si transportul de retur este doar 9 lei. ( https://return.sameday.ro/scutecebio)

2 – Dupa ce ajunge coletul la noi, inspectam sa fie totul ok si apoi expediem noul/noile produse in mod obisnuit catre dvs. (transport gratuit peste 250 lei, altfel se achita transportul 22,50 lei)

Cost total transportator = 31.50 lei

Varianta Schimb direct la curier:
1. -Dvs ne comunicati ce produse doriti si noi le expediem catre dvs ca pe o comanda obisnuita. (transport gratuit peste 250 lei, altfel se achita transportul 22,50 lei)

2. – Dvs predati produsele curierului care va aduce noul colet – transportul de retur este 18 lei.

Cost total transportator = 40,50 lei

*Puteti trimite retur coletul si prin orice curier doriti dvs, ocupandu-va de taxa de transport, ca apoi noi sa expediem coletul catre dvs ca pe o comanda obisnuita.

!Avem rugamintea ca pachetele sa fie in stare buna si ambalate corespunzator pentru retur, pentru a nu se defecta la transport.

Aveti la dispozitie formularul de returnare aici.

Reclamatii

Daca sunt probleme legate de continutul pachetului sau de factura va rugam sa ne contactati în maxim 3 zile de la primirea coletului.

Suntem oameni si uneori gresim, dar ne straduim sa le reparam in asa fel incat sa reducem pagubele la minim.

Din punctul nostru de vedere: Nu exista probleme, exista solutii. :)